100519(snart 20)

Hej!
Jag är väl medveten om hur tvivelaktig uppdateringen varit, men skolan har, utan överdift, varit outhärdlig på sistone. Alla som känner mig (vilket alla läsare gör) vet ju hur jag är med skolan och betygen - det har inte gått att fokusera på något annat helt enkelt.
   Orkar inte köra någon jätteuppdatering om vad som hänt ridmässigt, kan dock berätta att jag och Rossan hade vår utomhusdebut härom helgen, 1.20 med ett ner, helt mitt fel. Film kommer(!) så fort jag fattar hur man lägger in, inte okej att vara så tekniskt efterbliven. Har också hoppat den store Don en del (enorm dressyrhäst som inte fattar poängen med hoppning men ändå tycker att det är ganska kul. Kankse. Med lite tveksamhet), så himla roligt! Sån jäkla skillnad från min älskade hoppskrutt.

Kan ju berätta om dagen. Skulle skritta ut med Hanna och iom Rossans nyfunna energi var han helt omöjlig! Fy vad arg jag blev, man kan ju inte bete sig hur som helst heller!? Ska jag ha en pigg häst på bekostnad av min och andras säkerhet? Är det meningen? Får väl se till att rida ut mycket. På ett tröttare odjur...
   Min egna träning har fallit i glömska senaste veckan, har varit dunderförkyld men jag tror att den börjar ge med sig nu..!

Nåja mina vänner, nu är jag förhoppningsvis tillbaka på banan! Heja på mig så jag känner mig motiverad. Åh juste! Nu ska jag skriva engelsktal, vad kul! (eller..?)
HEJDÅ


Gammal bild på världens finaste ponny

Kommentarer
Postat av: Agnes

Heja heja!!

2010-06-14 @ 19:29:13
Postat av: Matilda

Hej!

Tänkte bara säga att det är verkligen världens finaste ponny. Har ju haft henne nu i 2,5 år och kan säga som så att det fins ingen bättre. tyvärr börjar jag bli för lång och ska nog sälja henne snart. :(

vet inte riktigt hur jag lyckades hitta din blogg men sökte på ditt namn och lyckades hitta hit...



hälsningar Matilda och Pol's Donja <3

2011-03-27 @ 21:15:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback