514:e gången gillt?

Jaha, så är man på't igen. Får väl se hur det går denhär gången!

Idag var det fan ta mig vår på g, men självklart drog molnen in på eftermiddagen och det började regna. Good work.
Vi var iallafall på Torns RF och hoppade en 1.10 klass, och OJ vilken stolt mami jag var. Vi fick ett litet pet på andra hindret, men vad gör det när han kändes som en stjärna resten av banan!? Känns som att vi fått en jävligt bra start på den här säsongen och för första gången på länge känns det väldigt väldigt roligt att rida. Det enda jag har att klaga på var knopparna, fyfan vad de såg ut. Men övning ger färdighet (det gör kanske en kam och hälften så mycket man också...)!

Ska nog avsluta dagen i min ensamhet, halvsovandes framför tv:n. För sånt tycker jag är kul.

HEJDÅ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback