100315

Hej!

Blev ingen träning imorse då jag försov mig, kommer inte ens ihåg att klockan ringde... Har varit så fruktansvärt trött sedan jag började gymnasiet (dvs för 1.5 år sedan...) och jag vet icke vad jag ska göra åt det. Hur kul är det att behöva släpa sig upp ur sängen efter 9 timmar sömn? Det ska ju räcka kan man tycka...
   Hade då istället tänkt träna nu i eftermiddag men när jag kom dit var det så fullt i salen att man inte kunde röra sig, bara att vända på klacken och åka hem för att inse att plugget ändå fick prioriteras. Har prov både imorgon och på onsdag så jag får köra dubbelpass på onsdag eftermiddag och torsdag istället (på torsdag är vi dessutom lediga, så inga ursäkter godtas!).

Rossmore ska busa i ridhuset med Baloo. Med tanke på att hästarna på LCR inte delar hage med någon får de nästan aldrig kontakt med andra hästar så jag tror stenhårt på att han ska få leka och prata med en annan häst minst en gång i veckan. Dessutom får han vila ryggen lite.
Normalt brukar jag och Hanna sitsträna på måndagar också, men i och med plugget samt Hannas nattjobb får det vara denna vecka.

Ska som sagt skriva in vårt "rutinschema" men nu hägrar engelska verb och Freuds teorier, tjoho!

Ha det fint!


Rossmore..?

Kommentarer
Postat av: Annika

om det där var rossmore skulle jag stjäla honom:D kameler äääger

2010-03-15 @ 22:22:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback