100426

Hej! Jag vet att jag kan vara sämst på att blogga men skolan har ihjäl mig just nu (vårterminen i tvåan...) och jag försöker ju satsa en del, tyvärr får bloggen bli lidande. Ska försöka ta igen det nu och skriva ordentligt varje dag - utan att lova för mycket!
   Filmer från KG-clinicen och KM 1.20 kommer snart, jag ska bara lura ut hur man lägger in filmerna på datorn, det är ungefär 400 sidor i instruktionsguiden som handlar om enbart det - hatar teknik! Men är i övrigt extremt nöjd med kameran, den är riktigt bra och lätt att använda (förutom det där med att lägga in filmerna då...).
   KM gick jättebra, även om jag började gråta på framridningen för att han kändes så asig/jag kände mig så värdelös. Rossan har ju aldrig tänt till här hemma men nu jivvlar var det fart på kusen! Han var riktigt fin inne på banan och vi fick bara superfina språng (lite tveksamt på trippelbarren kanske, men jag är svinrädd för di dära storhinderna - trots att de egentligen är de enklaste att komma rätt på)! Fick dessutom samma stilpoäng som vinnaren men 2p avdrag för en rivning ut i kombinationen vilken berodde på att de inte längt ordentligt. Jonathan tog fina bilder som vanligt, han står för i princip alla bilder på mig och Rossmore!
   På tal om det där med att tända till så har Rossmore börjat bli HELtokig på hoppträningarna. Han VILL verkligen och står och studsar på stället. Det gillar jag! Tyvärr är ju detta genomgående och uteritterna blir allt mer spännande... Men jag antar att man får ta det goda med det onda.
  
Nu närmast ser vi fram emot Ringsjön 1.20 på söndag (de har en 1.25 klass också, kan ju ta med mig pengar bara utifall att...) och Bertil kör/coachar. Heja oss!

Hejdå med er, på återseende förhoppningsvis.


Helt OK häst va? KM

Kommentarer
Postat av: anony

du är riktigt jävla sexig, så du vet :)

2010-05-18 @ 19:00:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback