100403 (04)

Hej! Nattinlägg för lördagen.

Ska ju iväg och tävla imorgon, sjukt nervös. Eftersom att Rossans attityd är hans främsta problem laddar jag gärna dagen innan med en uteritt. Det är kul, han får framåtbjudning och jag kan ändå arbeta honom. Tyvärr var både Rossmore och Nasse på hugget nåt så in i bängen och båda flög i luften både en och två gånger... Rossmore reste sig också en gång, något han inte gjort utan "press" på väääldigt länge. Kändes ju inte så himla roligt men det gick ju att hantera iallafall... Galopperade två varv på dressyrbanan när vi kom hem också, kändes inte helt lämpligt att inte galoppera på två dagar innan tävling (vi travade bara ute, något annat hade varit idiotiskt). Han kändes okej och jag stressade iväg till vårt lantställe där resten av dagen spenderades.

Nu har jag lagt fram alla kläder och sånt, startar förmodligen vid halv två imorgon, skönt, inga tidiga morgnar här inte! Vet att många är i stallet flera timmar innan och fixar, men jag tycker inte att det behöver ta så himla lång tid. Knopparna blir ju fula hur länge man än står... Haha!

Sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback