You know I really do.

Mina camarados. Jag har övervägt. Jag har funderat. Jag har fört en lång argumenterande monolog. Jag har bestämt mig. Och jag har slutligen fattat ett beslut. Jag lovar, dyrt och heligt att ta tag i bloggen. For real this time. Typ.

Deprimerande nog har jag inte så mycket spännande att berätta, men det var det väl ingen som förväntade sig heller. Hehehehehheeeee... Alltså, veckan. Not much to say helt enkelt. Slitit med projektarbetet och för att citera Mackan: "Säger någon hållbar utveckling SPYR jag!". Sanna ord mina vänner. Detta kan ha varit det jobbigaste hittills. Nej inte riktigt. Men förjävla tråkigt iallafall. Så tråkigt att jag inte läste igenom det själv utan tvingade papi. Där fick han!
   Skrev också skåneprovet i onsdags och det var nog det sämsta jag gjort under min skolgång. Men ja, vem vill inte faila då och då? Då uppskattar man kanske bra prov mer? Kanske det kanske. (Eller inte.)
    Elin Corky har dragit ut på landet med Fritty, fräckt tycker jag. Vi behöver henne här hemma. Tur att man har IsabellaWiderström.
   Helgen har hittills bjudit på en natt i Bjärred och en dressyrtävling på Torns. Dressyren gick över förväntan och jag var nöjd. Duktig hopphest. Vill bara poängtera att Rossmorr överträffade sig själv då han kom upp i 23 knoppar, dvs 13 mer än normalhästen. Starkt jobbat! Nu ser han också väldigt rolig och frissig ut.
   Kvällen spenderas med Ida, Linn och Sofia, vart det bär av vet som vanligt inte jag. Lyckligt ovetande kanske.

Jag lovar att jag skriver snart igen, senast in imorrn. (Nu jävlar är det inte tveksamt SaraP)

Fuck you, fuck you very very much
-Lily Allen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback