Ugdomens förfall.

Holla! (Jag vägrar numera stava det som det ska, jag får rysningar av folk som tror att jag är dum)

Jag är medveten om att uppdateringen återigen är tveksam. Jag kanske ska satsa på lite kortare inlägg så blir det inte så svårt? Dagen har varit till belåtenhet. NP gick nog hyfsat, fick tillbaks två lyckade insatser och ja, jag är ganska bra helt enkelt. Vädret har överträffat sig självt och det är helt underbart att sitta längst trean och bara schteka tills jeanslåren förkolnar. Mums! Mitt i allt detta underbara åker Fiddeli till Prag och går på strippklubb och lämnar mig i min ensamhet, men det ä'r okej. Jag klarar mig (att vi inte hinner träffas innan suger dock apa, ogillas skarpt!). Ska sysselsätta mig med massa plugg, träning och annat skoj. Sagt och gjort, korta inlägg. CU.

Look a bit harder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback