TRÖJFÄRGAD HUD!!!

Hej mina vänner och kamrater. Jag är medveten om att jag inte skrev igår. Men tisdagar är alltid pressade. Vill dock poängtera att jag satt med blogg.se uppe i infoteket men att en lärare kom in. Varpå jag kvickt fick stänga ner fönstret.
   Igår var en bra dag och hoppningen gick bra. Dock svårt. Men det är bara roligt. Pluggade sedan matte för hela slanten och jag tror att det gick hyfsat bra idag.
   Denna onsdag var lång som vanligt, dock ingen labb i eftermiddag så jag avlägsnade mig vid halv tre. Hade fucking muntligt i tyska, vilket inte alls var kul. Nu är jag hungrig, trött och vädret lockar inte alls att skritta ut.

Holla.

Kommentarer
Postat av: Mårt

Lär dig stava till Hola om du nu ska skriva det hela tiden ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback