No one wants your opinion.

HEJ. Detta är en alldeles underbar torsdag av följande anledningar:

1) Vi är lediga, religion för med sig något gott iallafall!
2) Vi är lediga imorrn, hur bra är inte fenomenet "klämdag"?
3) Träningen gick helt stört bra imorse.
5) Hur jobbigt det än må vara att gå upp tidigt känns dagen mycket längre, det är bra. För det mesta. Som idag.
6) Vädret är strålande. Det är verkligen fantastiskt underbart att cykla runt och njuta av solen.
7) Picnic underbara vänner. Saknar verkligen att träffa dem varje dag! Mysigt.
8) Elin hängde med till stallet. Normalt ogillar jag att "blanda ihop" mina olika liv. Men ibland är det jättetrevligt när det händer.
9) Jag sket i plugget och slappade hela eftermiddagen.
10) Mamma kommer snart hem efter att ha handlat = MASSA MAT!
11) Mamma städade ut kylen idag, fresh!

ELVA bra saker! Jag är ju mer eller mindre en mästare på att vara negativ, men elva saker kan inte ens jag ignorera!

Det enda dåliga med denna torsdagen:

1) Jag har bränt mig på hela min rygg.
2) Jag har så jävla mycket plugg som hopar sig...
3) Fredrik är inte hemma.

Men hallå, tre saker mot 11. Nada.
Nu ska jag vila mig lite till, bara för att jag kan!

(Jag utgår från att ni alla var så inne i min lista att ni inte märkte att nr 4 saknades och att det faktiskt bara var 10 bra saker. 11) Jag var så positiv att jag ville att det skulle vara 11 punkter)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback