Lily Allen

Ja, jag har lyssnat på låten i två dagar. Det är sant. På riktigt.

Gårdagen var riktigt trevlig hemma hos Ida, vi käkade grillat och jag satte eld på deras kök. Tror inte att jag gick hem sådär värst hos Idas pappa... Villa bara poängtera att det inte var mitt fel, vilket följande dialog bevisar:
"Hur många minuter?"
"Några stycken"
"OK, tar typ två"
Två minuter senare...

"DET BRINNER!!! VAD SKA JAG GÖRA!?"
"Ehh jaa.."
"Men kom HIT OCH HJÄLP"
Det hela resulterade i brandlarm och en rökskadad chinchilla. Men det var ju... Kul. Åkte in till Lund, besökte Botan, klängde oss över staketet och gick hem. Sov med massa kläder på...
   Vaknade vid nio tiden och åkte till stallet för att P&J:a. Gick riktigt bra, kändes dock att han tävlat dagen innan. Taggade till i 1.10 så jag var nöjd. Klippte även manen, det går helt enkelt inte att rycka, han blir helt bananas. Nu ska jag städa och plugga lite, det är ingen som vill vara med mig. Suck. Ensamma jag.

17 år i staden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback