Hey Jude Don't Make It Bad.

Lördag. Hm, ja alltså, what to say. Är det bara jag som upplever denna helgen som världshistoriens långsammaste? Kanske för att så många är borta... Och för att den hade två extra dagar... Kanske det.

   Dagen har till största del spenderats på stallet där trollbarnet fick jogga på hoppbanan och Knacket skrittade sig. Inte så spännande men någon måste gört. Imorrn är det tävling i Lomma som gäller, jävligt tveksamt om jag orkar starta båda klasserna då det är ca två timmars väntetid. Suck och stön.

   Med plugget går det ju jävligt tveksamt. Har skrivit klart tyskan, måste dock öva till redovisningen. Jag kommer eventuellt kissa på mig, men det återstår ju att se. Engelskan är klar, dock inte mycket att skryta om. Samhällen är påbörjad men pga riktigt tveksamt formulerade uppgifter och informationskällor har jag inte kunnat avsluta det hela. Då mitt arga frontermail till Anna-Lena inte besvarats efter 24h (?) är jag naturligtvis mer upprörd än någonsin. Historian, ptja, den ska vi inte ens tala om. Jag har ca 3 sidor kvar och ingen fakta är framgrävd. Om jag är körd? Oh yes. Hade mitt betyg suttit löst hade jag eventuellt lagt ner lite mer tid på det hela men då det sitter som berget är motivationen obefintlig. Nåja, jag ska väl kunna skrapa ihop något. Svensktalet är inte heller påbörjat och uppgiften okänd, jag får låta fantasin flöda helt enkelt; "Hon kanske sa...". Nästa vecka kommer med andra ord bli underbar och veckan som följer förgylls med NK-prov och engelskprov. I love my life.
   Lundahoppen närmar sig med stormsteg och med uttalanden som: "Oj! När ska vi träna igen, jag tror vi måste bli bättre." från tränare ligger självförtroendet på topp!
    Nu ska jag kolla på tv för jag tänker inte plugga helt enkelt. Tänker inte.

Kom hem allesammans!

Hey Jude, don't make it bad.
Take a sad song and make it better.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback