Where do you have your Juliet?

SHA.
Här sitter jag i världens håla (Bjärred) med Fredrik och lyssnar på Shebang, hur kul har inte vi? Hehe. Dagen bjöd på skola som slutade TVÅ TIMMAR för tidigt. Hur mycket hann jag inte med då? Rossmorrett vilade sig men den jäveln har kommit på hur man stannar skrittmaskinen. Morr, varför gör mina hästar det? Skrittade ut på Troll med Agnes och Belsebub, riktigt mysigt i det fina vädret! Efter lite "vädrande" med SaraP cyklade jag hem och ångrade mitt val av kläder då det var fruktansvärt kallt. Jävla bajssverige.
   Käkade middag med la famiglia Hansson och ja, nu är jag som sagt i Bjärred. "Världens metropol" citat Fredrik Irwe.

Nej, här blir inga barn gjorda (förhoppningsvis ingen annan stans heller...) HA DET.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha det är TUR att det inte blir några barn gjorda i bjärred, at the house at that time ;)

2009-03-28 @ 19:42:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback