Trevligt.

Fascinerande hur folk kan vara så otrevliga. Och luriga. Hm.
Helgen har varit hektisk. Lördagen avslutades i Dalby på Linns 18-årsfest. Riktigt riktigt roligt och fett drag, grattis igen Linsen! Jag var alltså sådär lagom pigg på söndagmorgonen när jag skulle upp och tävla. Vi körde 1.5h för att hamna på Willands RF som ligger förbi Hurva. Hjälp liksom. Det gick som vanlig bajs i 1m men bra i 110. Heja mig och min häst.
   Efter att ha kommit hem stormade jag iväg till pexfilming (lagom lökig) och det var väldigt trevligt. Filmen kommer att bli grym! Städade när jag kom hem och dagen tog en obehaglig vändning, men det behöver vi inte ta här.
   Idag var det naturligtvis måndag och jag gick upp tidigt för att städa klart. Fick veta att Anna-Lena är sjukskriven hela veckan men att hon gett oss världens krångligaste jävla uppgift. Suck, tanten kan inte låta oss vara ens när hon är hemma. Slutade hur som helst 1100, efter att ha spelat upp en jävla scen ur den jävla boken, och jag gick hem. Har hunnit med ett hagbyte på stallet och ska dit ikväll igen. Om det inte blir mer pexande. We'll see.

HA DET.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback