Tjockis.

Söndag. Just denna söndagen är en underbar söndag, detta beror inte på vädret, då det regnar. Det beror inte på ridningen för min häst är sär och kan inte skritta utomhus. Det beror inte heller på att jag har hela huset att städa, nej. Det beror på att vi är lediga imorrn. Fett med nice.
   Gårdagen var bra. Inledde med P&J på Torns där alla funktionärer var under 10 bast och allt var väldigt rörigt. Dock gick 1.10 bra och jag var nöjd. Åkte hem till mig med Ida och vi duschade och åt god mat. Vi åkte Lund runt för att få tag på lägenhetsnycklar så att vi kunde göra oss i ordning hos Jocke. Vi insåg något sent att bussen gick inom en snar framtid, detta resulterade i att vi sprang barfota från KG till stan. Ni fattar inte hur ont vi hade i fötterna och hur lökiga vi var sen.
   Anlände till Dalby och möttes upp av Linn och Sofia! En brud fyllde 18 (tror dock inte att jag träffade personen i fråga någon gång under hela kvällen) och där var packat med fjortizZzar men det var okej, då betedde man sig inte ens hälften så illa som vissa andra. Kvällen blev helt okej och mami kom och hämtade oss vid 0100 (efter att vi gått vilse, i Dalby, hehe).
   Kvällen gjordes till viss del av Fredrik i telefonen som var väldigt rolig. Han kommer för övrigt hit imorrn och det gillar jag mycket. Vi ska kolla på "Mysteriet på Greveholm" och ha det mysigt.
   Snart ska jag städa och sen ska jag boka en flygbiljett. Heja mig.

I don't see what anyone can see in anyone else but you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback