Sweet summernight.

HEJ MINA VÄNNER!
Jag utgår från att ni också sitter uppe och pluggar som idioter klockan halv två på natten. Inte? Det gör iallafall jag, trots diverse protester. But a man has gotta do what a man has gotta do. Ni vet.
   Dagen var sådär halvlång i skolan, gick till 1430. Cyklade hem och slöade på tok för länge (sånt straffar sig i längden, slöa aldrig), pluggade med massa pauser (sånt straffar sig också, jag måste sluta pausa) och åkte till sist till stallet för att longera min knäppa häst. Han var väldigt harmonisk men lite lat. Suck, jag hatar när han är lat.
   Kom hem lagom sent sådär så man missar halva "Ballar av stål" (cpmongo, missade den roligaste med sporterna ju!) och satt och skrattade i sisådär 40 minuter. Nu när jag väl hade försoffat mig var jag jätteseg och kom inte igång med plugget förrns 2300 igen och nu har jag 6 (5?) sidor kvar. Sjukt bra av mig. Tyckr jag personligen.
   Och bara för att betona hur jävla ambitiös jag är och hur jävla arg jag kommer bli om jag inte går ut med 20.0 vill jag också berätta att jag imorrn går upp 0700 trots att jag har sovmorgon bara för att plugga. Hur bra är inte det på en skala va? Förvisso innebär detta att jag får... 5h sömn inatt och jag vet att det inte är så bra för mig. Men jag måste helt enkelt. Tänkte öva på min redovisning och kanske lyckas sätta mvg på den. Det hade inte varit helt fel.
   Dessutom har jag tyskglosor till onsdag men de går ju fetbort ifall jag måste fortsätta plugga historia såhär. Det är alltid kul att kunna förbereda sig inför sin födelsedag med plugg. Helt underbart.
   Alltså, jag har funderat lite (Fredrik har satt igång min självbevarelsedrift) och jag har kommit fram till att jag orkar inte två år till med det här. Pallar inte sitta uppe halva nätterna och ha fet jävla ångest för prov och inlämningar och redovisningar och labbrapporter och... Det tar liksom aldrig slut och jag hoppas ju av hela mitt hjärta att det kommer vara värt det. Men tänk om jag slutar med 19.0; då är ju allt förgäves. Då hade jag likbra kunnat snitta 18.0, eller 17.0 eller 13.0. För får jag inte 19.8 vet jag inte vad jag ska göra med mitt liv. Inte så mycket för att jag inte kan lösa det, man kan ju läsa i en annan stad eller en annan utbildning. Men får jag inte 19.8 har jag misslyckats med ett av mina främsta mål. Hur kul känns det? Och hur motiverad kommer jag vara efter ett sånt nederlag? Då kommer jag garanterat ge upp.
   Är det inte fascinerande hur historieprov sätter igång min uppgivenhet på ett sätt som aldrig slår fel? Lite... Ball. Nej nu ska jag inte slösa mer tid här utan skriva klart mina jävla 6 (5?) sidor, packa min väska och gå och lägga mig. För jag är trött och jag behöver mer än 5h sömn. Fast... Efter detta inlägget har jag tur om det blir 4,5 h och mina ipren är slut. BAJSAPA är vad det är.

Godnattpuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback