Somenapa.

Hej mina vänner och kamrater!
Det ser ut som att vårt internet äntligen fogat sig, härligt!
   Dagen började mycket bra då jag vaknade och såg 3 sms från min absoluta favorit Fredrik. Efter en halvtimmes smsande kände jag mig lite väl trött (klockan var 1000) och jag bestämde mig för att somna om. Vaknade 1130, insåg att jag var allmänt sen, det kändes ju lite jobbigt. Åkte till stallet med papi, fodrade och sa lycka till till Abdul som skulle på uppridning för Talang Skåne, hon var väldigt lugn, något som jag inte kommer att vara.
   Jag och papi körde vidare mot Flädie Lantmannaaffär (mitt bästa Flädie) där den snygga killen stod i kassan, inte för att det spelar någon roll, men jag kanske kan göra någon stalltjej avis eftersom att jag fick träffa honom. Köpte ett par nya ridbyxor (Pikeur, Ciara), mat till Rossmorret och Baloo samt hinkar till Hanna. Eller ja, till Baloo. Rossmorret fick även en ny grimma då han tog sönder sin förra, eller det kanske var Lillebror som tog sönder den. Han fick en ny iallafall.
   Åkte tillbaks till stallet, lastade ur och sen åkte vi hem. Ska käka lite potatisbullar och sen bär det av mot stallet igen. Uteritt 1530 samt Bellasläpp 1500. 1900 ska man till metropolen Bjärred, puh, inget plugg idag heller?

PUSS. Mina vänner.


Fina va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback