Separerar och formar.

Sweet sweet smile.
   Denna underbara måndag började för mig del 0930 då jag försov mig. Men det gjorde inte så mycket, för Ida försov sig ännu mer så jag vart inte senast! Fick tillbaks svenskprovet och hade betygssnack, still going 20.0. Heja mig! På SHn gick jag och några ur klassen på pexmöte in the Aula. Jag hörde ingenting och lyssnade egentligen inte heller. Men Fredrik var där så jag vart glad ändå.
   När SHn var slut (ja, jag gick tillbaks, annars missar man en massa) träffade jag Fredrik igen. Vi stod och myste i äckelettan i 75 minuter, det är ju helt normalt att hänga i skolan. Trevligt var det iallafall och jag tyckr om min pojkvän (det känns helt galet att säga så).
   Cyklade till stallet för att ta hand om två hestar. Började med Odjuret och han var alldeles dressyrig och fin idag. Underbara häst. Red ut på Knacket med Louise och Räkan. Det gick sjukt bra och Knacket var väldigt harmonisk trots Andreas varningar. Vid detta laget vart klockan en hel del och efter några hysteriskt roliga minuter med Abdul cyklade jag hem.
   En äcklig middag och lite choklad senare ligger jag här och mår illa utan att göra min läxa. Underbart.

Puss.
(Jag gillar dig!)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback