Säljer tjack på parkeringen.

Heja mig och heja min häst. Jag red förvisso sämre än igår men rundan var bra, det kändes inte högt och Odjuret var en pärla. Helt jävla mongo bra. Ni förstår inte. Så fort jag kom hem anmälde jag mig till Talang Skåne så nu får man bara hålla tummarna. Heja oss. Det enda som egentligen gick riktigt snett var att jag fick något slags stressanfall som agerade ut som näsblod. Det var grymt äckligt och jag fick rida hela rundan med en papperstuss i näsan. Fräscht Sara.
   I ett försök att vara produktiv ska jag snart städa nedanvåningen och plugga lite tyska. Det tar emot så in i helvete.
   Kan inte få reda på vad Logoterapi är. Anledningen till min nyfikenghet är att en jättemärklig man satte sig brevid mig på bussen och tog upp en bok som hette "Logotherapy in a Nutshell", fräck som jag är läste jag över hans axel och rubriken "The meaning of suffering" fångade genast mitt intresse. Jag funderar nu på att leta upp denna bok men först vill jag veta vad "logotherapy" skulle kunna vara för något. Hjälp mig.
   Det gick för övrigt bra med Leonard igår, mysigt värre.

Det kommer någon bild imorrn. (på hästen då, inte Leonard)

Pusse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback