Osmos.

Hej.
Idag har det, som du säkert vet, varit onsdag. Trevligt. Eller inte, man kan ju se på det hur man vill.
   Jag försov mig i vanlig ordning men detta missöda kompenserades av att jag cyklade till skolan i solglasögon på ett helt fantastiskt skönt sätt. Fyfasen vad nice  det är med vår. Väl på Polhem mötte jag min vän Niklas som också var sen, underbart! Vi gick i samlad trupp till aulan där det var "Ledningshearing" vilket innebar att elever ställde frågor till ledningen som de sedan gav ett luddigt svar på. Kul. I en timme.
   Skoldagen släpade sig fram och jag ville egentligen bara gå hem och sova, men det fanns det tyvärr inte tid med heller efter skolans slut då jag korkat nog tagit ansvar för 3 hästar denna ljuva onsdag. Dagen tog aldrig slut helt enkelt.



Ja, det skrev jag igår, men datorn har som bekant drabbats av diverse (7 stycken) virus. Nu är den botad och även vårt internet som legat nere precis hela dagen har återhämtat sig. Underbart.
   Torsdagar är bra dagar enligt mig. Idag var extra bra då första lektionen var inställd! Hur skönt var inte det på en skala?

 
Ja, så mycket skrev jag igår. Vårt internet ville sig inte helt enkelt och nu har det blivit fredag. Hoppsan hejsan!
   Efter en mycket lång skoldag red jag ut på Knack med Louise och Bella. Vi tränade när vi kom hem och Knacket var så sjukt fin, hoppade lite med och det gick helt stört bra! Duktiga Knacket! Red lite på min egna psychohäst och han var jättefin, en bra hästdag helt enkelt!
   Ikväll stannar jag hemma med kladdkaka och lite plugg. Nolifer, jag vet, men man måste göra så ibland. Det är bra för mig. Helgen ska spenderas tränandes, städandes, med Fredrik och med Elin samt Bella på söndag! Elin som fyller 16 idag! Grattis Elin, 16 år för oss två nu också (hehe ja, du vet) och many more to go. Mysigt att umgås med de där brudsen på söndag!

Ha det bäst mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback