Missbruk.

Hej mina vänner och kamrater. Här sitter jag och undviker att plugga. Väldigt skönt faktiskt.
   Just denna långa jävla onsdag har varit en bra onsdag. Sådär lagom härligt bra. Inledde förvisso med att försova mig, dock kom jag inte för sent, så det räknas inte! Fett ös! 75 sweet sweet mathminutes med Anna och Elin, vi hann såklart inte färdigt men det är ju fan vad lång tid det tar när man ska rita diagram till varenda-jobbiga-uppgift. Morran wajnade i vanlig ordning och jag gav henne mina ondaste blickar, då blev hon nervös och det gillar jag!
   Historia följde och vi skrev ner provdatum och pratade om danskar, produktivt. Trots tristessen som i det närmsta tog kål på mig vände humöret snabbt då jag träffade Fredrik i ettan (blä, ettan). Vi pussades och jag blev glad, faktum är att det höll i sig hela dagen. Min gladhet alltså. Kallenaturkunskapslärare fann detta helt otroligt roligt och kunde knappt behärska sig då jag kom för sent.
   Äcklig lunch, vem fan serverar sprödbakad fisk med potatismos utan sås men med ketchup!? Jo, Polhemskolan. Idiots. Petade iaf i mig lite innan Becky och Agnes flippade ut och skulle smeta med grillkryddan. Suck, de två är minsann inte lätta att kontrollera.
   En labb och en tysklektion senare (fick för övrig jättebra på mitt tyskprov, jag kan fortfarande!) cyklade jag mot stallet. Väl där skrittade jag först ut med Grållen, Agnes och Bella i blåsten vilket var lite av ett självmordsprojekt men heja oss ändå! Eftersom att vi överlevde fick min överväldigande dödslängtan mig att skritta ut på mitt egna mongodjur, dock inte utan att longera tio minuter först. Man behöver ju inte vara dum i huvudet. Det gick fantastiskt bra och jag gillar min häst. Det går nog över tills imorrn!
   På tal om imorrn ska jag upp snortidigt och träna för Nina (!) samt rida Knacket med Andreas. Jag ska öva mig inför vecka 12. Efter detta bär det av till Högevall (yeeees, inget smink!) för klädsim. Fett ös, eller inte.
   Min förkylning smyger sig sakta mig säkert närmre. Dumma Smittofredrik, jag kan ju inte ens smitta honom tillbaks! Fast, har man så fina skor som Fredrik har så kan jag kanske förlåta honom. Snoooor.

Ha det fett, nu ska jag plugga (ahahhahaha!)


Haha, hade helt glömt att man kunde göra såna! Fin va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback