Ljuva ledighet.

En måndag är aldrig så ljuv som när den är skolfri. Käkade frulle på stan med Ida och gick till en snubbe som skulle fixa Idas (Jockes) nycklar, denna man var för övrigt helt galet rolig, fett med skoj. Vi drog till "Din sko" där jag köpte ett par finfinfina skor. Drog vidare på lite ärenden och sen gick jag och träffade Fredrik. Vi kollade på "Mysteriet på Greveholm" och hade fett med mys. VI ska ses på lördag igen och det gillar jag.
   Tyvärr domineras kvällen av plugg och stall. Eller ja, stall är trevligt men inte plugg. Jävla lärarpraktikant, hon är i en klass för sig. Jag hatar lärarpraktikanter. Tur att det finns andra saker här i livet.

http://www.dinsko.se/Dam/Farger/Svart.aspx?art=242710ℑ=_A


Herå.


Goodtimestre(s)bien.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback