Långa jävla tisdag.

Fyfan, tisdagar är inte okej. De är fruktansvärda, långa och de ger mig lite huvudvärk.
   Inledde med att ta mig upp ur sängen förvånansvärt snabbt och lätt för att göra frulle till min bror som var ledig, precis som alla andra elever i skåne utom polhems. Kände mig som någon slags förtryckt hemmafru när jag stod där och bredde mackor och bestämde mig för att det inte var en glimt av min framtid. Nej, min kille får fan bre sina egna mackor och blanda sin egna oboy. Hann till och med läsa tidningen och de 15 minuter jag hade över slog jag ihjäl genom att måla naglarna i guldglitter. Det ser förjävligt ut, men lite kul ska man väl ha i livet. Tog på mig mina gråa strumpor med exakt samma nyans som mina tights.
   Trampade sävligt iväg mot Polhem då jag hade hur mycket tid som helst. Ni förstår inte hur avigt det kändes för mig som alltid stressar rumpan av mig vart jag än ska. Eftersom att det är en tisdag i Mars vart det spec på morgonen och jag och Malou höll oss kreativa som vanligt.
   Dagen drygade på och SP1F höll gott humör. Ja, mer eller mindre. Cyklade hem och nu sitter jag här helt enkelt, två falukorvsmackor senare. Ikväll äre hoppträning och det ska bli fett jävla kul. Heja mig.

Jag gillar när dagen varvas med Fredriks sms, för då blir jag glad.


Hehehe.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback