Koppelräcke.

Hej, jag heter Hassan. Idag har varit en tisdag och eftersom att vi hade spec i morse blev dagen jähähähähähättelång. Suck och stön. Inte på det bra sättet. Långt, väldigt, jobbigt... Trevligt med min klass dock, SP1F är typiskt jätteroliga. Muy bien sisi.
   Efter skolan bestämde jag och Ida oss för att cykla hem till mig och baka scones. Vi skulle naturligvis också "plugga", men om jag ska vara ärligt blir det inte så mycket "pluggande", snart ska hon förvisso hem, då kanske jag kan få något gjort. Men trevligt har vi, skitsnackarna.
   Nej mina vänner, jag uppdaterar senare, kanske ikväll efter träningen. Monstret har för övrigt fått besök av tandläkaren idag, bra för honom. Inte för att han förtjänar det.
   I helgen blire Leonard, P&J på Torns, Bjärred och LÅNGHELG. Sjyssta bananer.

HEJDÅ.
(Snart kommer bilder från tävlingen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback