Jenny don't be hasty.

Hellu.
Denna tisdag inleddes med spec, vi fick reda på att vi har prov tisdagen efter lovet, sjysst. Suck, man kommer inte ha mycket tid över för kul... Dock närmar sig sommarlovet med stormsteg, och vem gillar inte det?
   Vid 1500 gick jag, Aggnesso och Lingan till Svane för att se lite på pexpjäsen och sjunga peppramsor. Det kommer blir riktigt roligt och bra. Ser verkligen fram emot morgondagen som för övrigt är en Ö-dag. Ska plugga, rida, gå på Pex och festa på kvällen. Riktigt roligt och spännande! Träffade också Fredrik, och det var ju bra.
   Tränade på kvällen (efter att ha bakat en chokladkaka, måste sluta med det) och fick min sprit. Partej. Träningen gick bra och han kröp nog bara nära en enda gång under kvällen. Sjukt bra ju! Jag var nöjd och glad. Ringde Fredrik för att trösta honom lite inför nationella imorrn, han verkade dock inte uppskatta det. Hoppas det går bra ändå.
   Imorrn ska jag gå upp elva, det ska bli jätteskönt.

Du får gärna säga vad som känns fel.
Jag gör bara mitt bästa, men det kanske inte är nog.
 Vad vet jag? Ingenting. Det är bara du som kan berätta vad problemet är.



SNART!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback