Jag har inget mer att säga.

Man är inte lite trött såhär på en söndagkväll! Hann städa och skriva klart engelskarbetet i eftermiddags och jag var helt fantastiskt nöjd med mig själv. 1925 var det hög tid att bege sig mot Fellini för att möta upp Elin och Bella. FYFAN vad kul vi hade. Helt sanslöst! Saknar verkligen att umgås med er tjejer! Att Ida droppade förbi toppade bara ytterligare. Hoppas du var nöjd med din födelsedagsmiddag Elinpelin, och grattis igen! Möttes av den värsta motvinden på länge när vi skulle cykla hem, icke nådigt. Kul att cykla till skolan imorrn iallafall!
Ibland är jag kanske världens sämsta flickvän, förlåt Fredrik. Det är inte ditt fel, det är mitt labila inre.

Jag vill kasta loss
Och lära mig slåss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback