I have a date tomorrow.

Denna söndag har spenderats till stor del i sängen (ensam, inbilla er inget). Men även i stallet där jag släppte Knack och Ozon i ridhuset. Puckohästar. De hade inte flyttat sig en meter på 15 minuter fram tills det att de skulle fångas. passade det att springa, väldigt osympatiskt. Longerade Odjuret inspänd och han var ganska harmonisk. Dock sparkar han ideligen upp sitt sår, det kommer ju aldrig läka. Sitter precis vid benskyddet och han gör en enorm scen så fort man petar på det. Fjant.
   Åkte hem vid 17-tiden och tog en lång, välförtjänt dusch. Lade mig ner i min säng och vilade en stund innan jag åkte in till stan för att äta middag med Ida och Lingan. Vi gick till Fellini och hade helt sanslöst roligt, lätt att glömma hur kul de där tjejerna är. Vi flörtade med servitören, Lingan klädde av sig och min näsa kliade. Det var en toppenkväll. Enda minuset var att jag var den enda som åt, hatar när det är så. Ida och Lingan "delade på en bruschetta". Dåligt av dem! Själv smällde jag i mig en pastarätt. Gott!
   Tog bussen hem efter att ha hjälpt Jocke med hans cykellampa och nu sitter jag här och saknar Fredrik. Och ja mina vänner, det är facebookofficiellt. Haha, jävligt lame, men numer mäter jag allt i facebook. Det är ju helt normalt.
   Min näsa kliar något helt abnormt, det är som kinesisk tortyr ni vet. Outhärdligt.

Du är allt jag vill ha.


Såhär såg jag ut till Muncks fest, det kändes ju lönt att klä upp sig för 1.5 timme.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback