How wonderful life is now you're in the world.

Ah, sovmorgon. Det sitter inte helt fel mina vänner! Ringde precis Torns och det verkar ju hur sega som helst så jag lär inte starta förrns runt tre. Detta resulterar i att jag har massa tid över, vilket gör mig lite stressad. Heheehehee. Funderar dock på att åka upp dit nu så att jag kan åka direkt hem efter tävlingen... Jo, så ska jag nog göra. Bra tänkt! Men jag behöver i vilket fall som helst inte åka förrns... Ett. Hjälp vad mycket tid jag har. Men jag ska nog bara dega, för det trivs jag med. Åt resten av min pizza precis, det är äckligt med dagsgammal pizza. Om ni någon gång funderat över det.

Kan jag skriva sämre idag eller?

Scheeja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback