Hjulbent.

Flytet skrämmer mig.
 
   Idag var en helt fruktansvärt jättejobbigt lång dag. Efter halva dagen ville jag bara lägga mig ner i korridoren och gråta lite, men jag bekärskade mig. Bra gjort Sara. Efter en jätteseg labb med celler (mitt val av linje är helt grymt bra, man slipper celler snart!) cyklade jag panikartat till stallet för att skritta ut med Malou och hennes knäppa ponny. Sådär halvkul när idioterna triggade upp varandra och vi övervägde att sitta av. Men det gick ju relativt bra. Galopperade lite på hoppebanan sen, men han var lite ofräsch, tur att hovslagaren kommer imorrn.
   På tal om imorrn ska jag rida på morgonen och sedan ska SP1F bada. Eller, simma säger man väl, antar jag. Kröp precis ur sängen för att packa, borsta tänderna och kanske göra nåt vettigt. Men förmodligen inte. Helgen blir nog ok, dock är den ostrukturerad och jag får lite ont i magen bara av att tänka på den. Lägga mig på golvet? Kanske inte nej.


Ohh, nya ballerinas! Med bara choklad! Fyfaaan vad nice.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback