Hela Världen Är Så Underbar.

Shue.

Igår vart Monstret ute på äventyr med Trollbarnet. Han skötte sig exemplariskt och jag var nästan lite stolt.
   Vid 1922tiden åkte jag till metropolen Bjärred där min kära pojkvän mötte upp mig. Tur, annars hade jag kanske gått vilse (kan man gå vilse i Dalby kan man gå vilse var som helst). Vi segade oss och kollade på Robinson (jag känner mig redan beroende, fan också) och Rolemodels, som inte blir bättre för att man ser den två gånger. Efter diverse pinsamheter åkte jag hemåt igen i sällskap med galna kattefestare, ytterst obehagligt.
   Idag har jag tränat och inte hunnit så mycket mer. Hade tänkt städa nu, kolla på Grey's 1710 och äta ute med Elin och Bella ikväll. Varför hinner jag med ungefär inget av det plugget jag hade tänkt mig?

Puss och glöm inte att jag fyller år på onsdag!


Snart så!
Ett tu tre på marken
Sitter och väntar modigt på sparken
Foten i huvudet
Gud vet vad som hade hänt
Om hunden hade varit bunden
Och inte kunnat komma och skälla i tunneln.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback