Grymt rolig person.

Tobias som är min favoritpojkbloggare (http://grymtroligperson.blogg.se) publicerar allt som oftast listor, har du någon gång besökt min bdb (som är inaktiv, jag lovar) vet också du att jag älskar listor. Mmm listor...

1. Vad heter du?
Sara
2. Ett ord på 4 bokstäver? Surt
3. Flicknamn?
Sophie
4. Pojknamn?
Simon
5. Yrke?
Slaktare
6. Färg? Svart
7. Klädesplagg? Strumpor
8. Maträtt?
Sallad
9. Sak i badrummet? Svamp
10. Stad? Stockholm
11. Orsak att vara sen? Snön gjorde både mig och cykeln hadikappad.
12. Något man skriker?
SPUNK!!!
13. Filmtitel? Scary Movie
14. Något man dricker? Sprit
15. Band? Snook
16. Djur?
Snigel
17. Bilmärke?
Saab
18. Låttitel? Strö lite socker på mig.

Förstod ni konceptet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback