Excellent.

Hej hej hemskt mycket hej!
Underbara underbara ö-dag! Sjukt härligt! Hittade absolut ingenting på stan med Ida, jävla apa. Har ingen aning om vad jag ska ha på mig. En sjal runt brösten och bikinitrosor. Japp!
   Utvecklingssamtalet gick bra, faktum är att jag och Joppe mest satt och snackade skit. Efter detta cyklade jag till stallet och pressade Rossmorrett. Han var inte glad, men sånt får man ta ibland när man är en stor, brun hest med psykiska störningar. Tur att jag gillar honom ändå.
   Cyklade hem och tänkte vara lite bra och läsa i min bok som jag redan läst en gång på engelska och hatar lite ända ut i fingertopparna. Men vad gjorde jag? Jo jag somnade och det var jätteskönt. Sov till 2030 och åkte till stallet för att få lite pengar och ta in Fürst från hagen, stackars häst hade vart ute sedan 1400 och det vart snöstorm. Jo, det snöar. Så in i helvete. Tur att det inte gjorde det igår!
   Imorrn är det skola, Troll, Rossmorrett och Bjärred. Sjyssta bananer.

Kommentarer
Postat av: Anonym

när ska du ha en sjal runt brösten och bikinitrosor?

2009-03-27 @ 13:53:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback