Empty chairs.

Nu har jag alltså "pluggat" lite och tränat. Träningen gick helt ok, fast jag kan inte rida. Men jag övar mig, heja mig. Jag känner att jag har ett obehagligt flyt nu, jag väntar på svackan. Positivt tänkande. Men det går lite för bra för att vara sant, nåt lurt är på gång... Positivt tänkande. Har förövrigt inte nämnt mitt nk-prov (förlåt, men var ska jag skryta då!?) och jag är sjukt bra ibland, det är allt jag har att säga. Sjukt jävla bra. Ibland. Med betoning på ibland.
   Nu sitter jag här och är jätteäcklig, sådär riktigt... Jag känner själv hur äckligt jag luktar liksom. Jag är också helt underbart öppen om hur ofräsch jag är, men det gör ju inget. Jag är bara lite konstig, ibland. Ingen betoning på ibland. Jag måste verkligen plugga, jag har prov imorrn. Tyska, urk. Funderar på att sova istället och hoppas på det bästa. Haha, vem försöker jag lura. Jag kommer sitta uppe till 0300 och plugga, för så fungerar jag och det vet ju alla.
   Imorrn äre matte med Anna, som äntligen är hemma, brun som bara den, Dulkie och JL. Jaaa! MysJL med buttcrack, hur kan man inte älska henne? Det är för mig ett mysterium. I helgen måste vi venedigtjejer ses, Elin börjar få panik över flygbiljetterna, djupa andetag Elin.
   Nej, om man skulle ta en riskaka med smör kanske, mums. Det där med smör är ett nytt påhitt från min sida, varför inte göra det onyttigare?

Här följer äntligen en bildkavalkad. Jag gillar att lägga upp alla på en gång, men det gör ju inget.

Snelhest på tävling.
När jag kom hem, tighta vita byxor går alltid.

Gårdagens

En kväll med Elin, på lovet kanske?

ALLES.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback