De hinner aldrig IFATT.

Hej mina vänner och kamrater.
Jag ber om ursäkt för den ytterst tveksamma uppdateringen men vårt internet har förlorat livsglädjen och ja, det är som det är helt enkelt.
   Igår var det som bekant min födelsedag = övningsköra, studiebidrag och sälja moppen. Höhö.. Dagen artade sig trots historieprov och matte med Morran, den jäveln. Kan man vara tjurigare?
   Kvällen spenderades ensam framför Greys (som för övrigt var superbra) och Fråga Olle. Japp, så dramatiskt var det. Familjen bjöd dock på tårta och det var på det hela ganska mysigt.
   0300 ringer min bästa Fredrik för att meddela att han var på väg hit. Vilket han också var, han anlände runt 0400, full och glad och vi lyckades sova till 0800. Det är inte lätt att sova två i min minimala säng. Förmiddagen har således spenderats med honom och dagen bjuder på utvecklingssamtal och shopping. Fett ös.

HA DET.


Kommentarer
Postat av: elinpelin

åh plutt Sara :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback