Cheryl.

Blä, vilken lång dag. Gick upp 0700 (nej, nu ljög jag... 0800) för att ta en dusch och plugga. Plugga plugga plugga. Kul. Drog till skolan 0920 av någon anledning vilket gjorde att jag var jättetidig. Dock träffade jag min kära pojkvän som av en slump vid mitt klassrum. Några lektioner senare var det dags för min engelskredovisning, lite lökig efteråt men det gick nog bra. Stack till skolsystern 1245, lite väl tidigt men då hann jag pussa på Fredrik som dessutom ville vänta på mig efteråt! Hur underbar är inte min kille egentligen? Eftersom att jag hade lite problem med att slita mig bestämde jag mig för att skita i svenskan, och det var jätteskönt! Hade historierepetition och nu ska jag snart plugga lite till. Hoppning ikväll och scones just nu nu.

PUSS, observera den obefintliga styckeindelningen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback