Åka hem.

Hej mina sexiga vänner!
   Idag var det som bekant torsdag och den inleddes 0550. Drygt så man ville gråta. Speciellt då jag upptäckte att jag hade fruktansvärt ont i halsen. Det var hur som helst inte mycket att klaga över så jag släpade mig upp och åkte till il stallo. 0710 satt jag till häst och tränade för Nina Bengtsson. Vår allas Nina! Sjukt roligt och Nina tyckte mycket om Rossmorret. Tänka sig att hoppehästen också kan. Heja honom! Från den ena hesten till den andra; det var dags för Knacket. Hade egentligen inga förväntningar men det gick faktiskt väldigt bra och jag ser fram emot att passa honom!
   Med gott om tid och med gott humör bytte jag om till tights och underställ. Det var precis så sexigt som det låter, speciellt när man cyklade på kullersten. Daller... Daller... Anlände till Högevall innan Tom kom dit. Grymt bra jobbat av mig. 40 längder klädsim senare var jag sådär lagom sliten och höll på att hosta mig ut och in. Hann förvisso med en galen tur i rutschkanan innan vi gav upp och gick ut i omklädningsrummet.
   Det endas som nu kvarstod var en lektion SH och en äcklig lunch. Vid det är laget höll jag på att dö av trötthet och hosta och slem och halsont. Allt kändes förvisso bättre efter att jag träffat Leonard. Leonard som också kom hem till mig vid 1630 och stannade länge. 
   Jag har inte pluggat eller gjort något annat nyttigt, mn jag har haft det jäkligt bra ändå.

Hare.
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback