Abends.

My friends.
   Denna fredag har varit fruktansvärd, rent ut sagt. Vaknade genomsvettig och febrig men släpade mig upp ändå. Kunde inte heller prata och var allmänt grinig. Pulsade mig ut till cykeln (okej, så illa var det inte, jäklar vad det töade!) och mötte Dulkie vid vår allas "Välkommen till Lund"-skylt. Vi trampade på och Elin påpekade ett flertal gånger hur sliten jag såg ut och att jag borde skitit i matten, vilket jag verkligen borde ha gjort. Vi cyklade en, för mig, ny väg till femman och var i helt sanslöst god tid. Bra jobbat av oss. Efter att nästan ha somnat 3 ggr gick jag och köpte halstabletter och tog en ipren. Överlevde med nöd och näppe resten av skolan, en snabb puss av Fredrik hjälpte.
   Cyklade hem och fick skjuts till stallet (jag mår ju inge bra!), red och planerade. Bra av mig.
   Snart bär det av till ÖT där det är partej, känns mest jobbigt och jag går hem tidigt.

Cya.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback