what is your name.

Hej mina vänner.
  Nu har det ju gått jättemycket tid sedan sist. Igår kom Carro från Ystad hit och jag har saknat henne helt galet. Jag, Bella och Carro hade alltså en helkväll igår med riktigt mycket godis, en prinsessfilm och Björn Gustafsson. Det var trevligt ända till 0304 då vi äntligen bestämde oss för att sova. Stackars Bella skulle gå upp tidigt så jag och Carro vaknade lagom tills hon kom tillbaks för lite frukost. Vid 1100 var det dags för mig att byta i hagen, sen vart det till att lämna Carro på stationen. Sorgligt, men vi ses ju snart igen!
   Red ut med Johanna i kylan. Det var verkligen fruktansvärt kallt och halt, kul att inse det när man står högst upp på St:Hans backar. Bra av oss!
   Panik till Malmö för att äta middag med familjen och fastern. Trevligt faktiskt, dock inget dramatiskt.
   Ikväll blir det förmodligen mer tjockisbeteende med Bella och Elin. Jag kommer vara med i "generation fett" nästa säsong. Förihelvete.

Bläähähäähä.

monkeyman. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback