waste a hostage.

Idag är det alltså söndag, som bekant. Jag inledde denna gyllene dag med att stiga upp 0800 för att åka till stallet och träna. Det gick helt fantastiskt bra och jag och Louise enades om att jag ska på träningslägret (2 dagar) på Karuslund för Leif Nilsson. Hur kul kan inte det bli? Vi gjorde också ett nytt veckoschema som känns väldigt bra, ska börja planera tävlingssäsongen nu.
   Åkte hem och nu har jag egentligen inte gjort så mycket förutom att glo på tv, ätit gröt och absolut inte gjort någon av alla de grejer jag borde göra. Här följer alltså en lista på saker jag hade tänkt hinna med:

Duscha
Städa övervåningen + byta allas sängkläder (detta gör jag inte gratis)
Plugga, dvs skriva specen, öva på min svenskredovisning, skriva klart svenskredovisningen först kanske
Åka tillbaks till stallet för att mocka och fixa em-mat
Vi ska ha gäster av något slag så förmodligen måste jag träffa dem också, det känns ju jobbigt
Fundera hur jag ska lösa pexutklädnadsproblemet - minor problem bör ju tilläggas
Med viljekraft läka mitt öra, jag tror att hålet varar (örhängeshålet alltså)
Fika med Magdis, Bella och Elin vid 2000

Alltså. Detta kan ju vara genomförbart om man utgår ifrån att jag snart reser mig upp. Åh nej, nu började Crowned, det är världens töntigaste och därmed världens roligaste tvprogram. Jag blir alldeles lycklig i själen av det. HAHA, det är ju helt underbart känner jag nu 2 minuter in i programmet.
   Har suttit och lyssnat på Mandos "Dance with somebody", den är helt underbar. Var från början något tveksam till den för att den var så... Annorlunda. Men nu när den har sjunkit in blir jag i exstas varje gång jag tryckt på "replay" på YouTube. Nu laddar jag också ner den, för den har släppts "digitalt" som de säger på kulturbloggen.

Eftersom att jag satt och läste igenom min blogg häromkvällen (jag läser den ganska ofta själv för att jag tycker att jag är så rolig) och insåg att den ser väldigt enformig ut med en massa text och inga bilder! Alltså, bitte.

Nehej, det funkade tydligen inte. Trevligt.
bussi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback