vi var så jävla hemliga.

Som ni kanske vet vart det klassfest hos Victor i Arlöv igår. Det var minst sagt intressant. Vi var fulla så in i helvete (åtmindstone några av oss) och det var faktiskt riktigt kul! Mackan vågade inte dricka så han får bjuda när det är pefest, den jäveln, snacka om bortkastade pengar. Strandquist fick liiite för mycket om jag minns rätt, haha, medans vissa höll sig förvånansvärt nyktra. Bra av er! Frågar är ju om klassens sammanhållning mådde bra eller dåligt av detta. Nåja, vi kommer nog över det, även om det kommer bli pinsamt imorrn!
   Sov 4 timmar med Ida och Rebecca i rummet tills jag tvingade mig upp för att släppa ut Rossmorr i hagen och gå på specen, det var jag och Malou där, men vi slipper förmodligen nästa lektion... Det var förvisso väldigt roligt väl där, vi skvallrade mest och snackade.
   Igår vart det till att klippa ze Monstah och han var i vanlig ordning galen och obehaglig. Men vi överlevde och nu är han jättesnygg!

Nu orkar jag inte mer. Jag ska gå och lägga mig.
morr.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Muppunge :D jag vill också ha klassfest! Vi borde ha mattegruppsfest! hehe..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback