si señor.

Hej mina kära vänner.
Nu sitter jag alltså på min datorkunskapslektion, jag var naturligtvis sen, men det gör ingenting.
   Igår vart min häst ganska duktig, störd såklart, men duktig. Mitt nya projekt är att hestfan ska ut både på morgonen och eftermiddagen vilket innbär att jag imorrn kommer behöva gå upp 0600. Det orkar jag egentligen inte. Jag kommer eventuellt lukta häst i skolan. Kul.
   En sak som jag gjorde bra igår var att skriva klart min idrottsinlämning även om den ska lämnas in på onsdag! Det är ju en bedrift. Bör ju kanske tillägga att Simon hjälpte mig massor, men det betyder inte att jag inte var duktig ändå. Heja mig. Och Simon.

Nu ska jag kanske kolla på mina klasskamraters ppp. Själv har man ju satt sitt betyg!
take care.

If there is something I can do, help me through
The only thing I know for sure, I love you
I'm like a child except my imaginations lost
My mind is broken it's just rust.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback