phishy.

Hej. Såhär dagen efter har jag i vanlig ordning lite ångest. Men det gör inget för jag har inte gjort något.
   Gårkvällen var vild i vanlig ordning. Mycket dricka och ganska lite men härligt folk. Mådde sådär härligt illa på morgonen, tog mig hem och försökte fräscha upp mig till vid tretiden då jag begav mig till stallet. Väl där skrittade jag ut med Hanna och Baloo, det var väldigt trevligt och le Monstah skötte sig exemplariskt. Som belöning fick han en säck morötter och en ny nosgrimma, eller ja, han uppskattade väl mest morötterna då.
   Nu har vi gäster, har ätit mumsig fisk och snart ska jag se på film med Elin och Malin. Mysigt, men vi måste äta godis för jag har sockersug som aldrig förr.

Haha. ICA reklamen med "exotic surprise"-tårtan är kanske det roligaste på länge! ("Jag tyckte det lät... Gott...")

Happy Sexy Biiirthdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback