ljuva tisdag.

Top models nya introduktion suger ju balle. Vadfan!? Det är ju bara pinsamt. Sitter, begripligt nog, och kollar på tyramail. Jag gör inte mina tyskglosor, men det tillhör ju inte precis det ovanliga.
   Imorrn är det onsdag och det betyder ju att vi är ännu närmre fredagen, vilket alltid är kul! Fick dessutom igår (äntligen, alltid lite efter alla andra, hur kommer det sig?) reda på att det är pexfest snart. Awesome. Stormöte på torsdag, måste fixa pengar till både Bella och till spriten. Ahh, måste börja på mitt städande, kommer göra så grymma pengar!

Snart ska jag klippa mig.

Förr samlade jag på transistorer, men det var lite för mainstream...

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: dom blåa är heta dom ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback