was i out of my mind.

Hej, jag heter Hassan.
Idag har varit en helt galet lång skoldag. Började 0940 och gick till 1610 (snacka om att man blev bortskämd förra terminen). Dock bestod förmiddagen endast av "minglande" och obegriplig information om IV-val. Detta följdes av lektioner fyllda med panikplugg och slutligen ett prov i sjuan. Fint klassrum, provet gick hyfsat. Jag ska nog inte uttala mig förrns jag fått tillbaks det.
   Träningen gick kass, men Trolle var iallafall snäll att skritta ut på. Heja Trolle! Nu sitter jag med dundrande huvudvärk, ingen pexinformation, läxor och en labb imorrn som ger mig magont. Men det går inte att göra så mycket åt.

dust! dust!


kofta - gina
tröja - h&m(?)
jeans - h&m
pärlhalsband

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej, jag heter Abdul. Hur mår du? Min dag har varit utmärkt. Jag skrattar åt dig. Du är muppig. Nu ska jag iordningställa en macka. Vi kanske ses. Jag är bra. Du gillar troll. Och monster. Det är konstigt. Du är konstig. Igår var en annan dag. Likaså imorgon. Tveksamt. Ytterst tveksamt. En annan gång. Idag. Jaha. Nehej. Adjö. Läget? Tja. Ha det bra. Vi ses. Tja. Hejdå. Ciao.

2009-01-28 @ 15:41:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback