il onsdag.

Hej, jag heter Abdul.
Haha, roligaste kommentaren på länge ifrån SaraPerklev. Kul där!
   Idag har varit relativt händelselöst, men tyckte jag att gårdagen var lång hade jag inte upplevt idagdagen (well, logiken)! Tårta till frulle ("Tårta! På en torsdag!?") och presenter till papi.
   Skolan inleddes med 75 minuter kvalitetstid med Morran2/MorranButtcrack/JL. Hon var oemotståndligt charmig i vanlig ordning. Åh, vad gullig hon är! Jag och Elin hade helt hysteriskt roligt åt tanken på Phishys bild på bdb. Alltså, det är årets, utan tvekan. Under rasten fick SnyggeNiklas tag på mitt "ritset" och slängde ogenerat kring sig: "Det står skitkonstiga saker, typ HASSAN OCH FISK HANSSON!!!" Dennis: "VA!? Vaddå HASSAN!?" SN: "HUR FAN SKA JAG VETA VAD HASSAN BETYDER!?" - tills dom såg att jag skrattade åt dom. Det hela var väldigt roligt.
   Efter detta följer en stor minneslucka men det var väl dryga lektioner liksom (HI, NK, TY) tills vi skulle ha labb. Alla som känner mig någorlunda känner också till att jag lider av "kemiskräck", jag tycker om att skylla detta på min fd kemilärare. Idag var det hursomhaver riktigt riktigt kul! Japp, du läste rätt, det var roligt! Vi skrattade jättemycket, jag fattade allt och sa bra saker! Hur bra är inte det!? Jag ser ljuset mina vänner, jag ser ljuset. Under hela skoldagen fick jag diverse roliga sms från Carro där vi citerade Sagan om ringen parodier, och av Dulkie där vi skrev texten till Emil Ferlin - Jag är inte Gay.
   Eftermiddagen följdes inte av Pexfilmande, vilket var ganska skönt för mina nerver. Jag har ju haft lite (läs: enorm) ångest inför detta. Men nu sköts det ju upp iaf. Eftermiddagen följdes istället av en utskrittning med Il Monstro, Perklev och William. Det hela var mycket trevligt och Monstet visade upp sin bästa sida. Bra jobbat!
   Nu ska jag mejla Karups, kolla tävlingsterminen och göra mina läxor. För jag är bra. Imorrn är det trimmning med Fru Sternros och ekipage VilliamPerklev. Muy bien gracias sisi señor.

fackjo!

Grattis pappa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback