i hit the jackpot.

Som bekant för de flesta av oss började skolan idag. Det var ju faktiskt helt okej eftersom att det är torsdag idag och vi hade ingen svenska. Störtskönt! Alltså, efter datorkunskapen, där vi för övrigt kollade ppp vilket var jättekul, cyklade jag så gott det gick till stallet. Jag blir vansinnig på snön. Det är inte okej helt enkelt. Fan! Väl på stallet longerade jag monstret som pep och var jättesöt, sen vart det till att skritta ut med Perklev och Grå. Efter många om och med ringde vi Louise för att meddela henne att det faktiskt var omöjligt för all is. Det struntade Louise till så det blev till att vackert skritta ut iallafall. Det blev en kort men så väl dramatisk runda. Egentligen vart ju planen att jag skulle hinna fika med Dulkie och Anna, något som jag snabbt insåg var ogenomförbart, tiden räckte inte till helt enkelt. Jag begav mig hem (är väldigt tacksam för min skidjacka, utan den hade jag inte längre varit) för en dusch, luggtvätt, läxläsning och tvtittande. Nu, mina kära vänner, klockan 2219 ska jag borsta tänderna och sova, för jag är jättetrött!

Imorrn ska jag njuta av p1-schemat, för snart är det över.

Cya suckers.
För Dennis: La papaya coconut!

Kommentarer
Postat av: Denise

hahaha klart den bästa låten:P

2009-01-09 @ 21:50:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback