girl on the loose.

Idag råkar det ju vara onsdag, vilket innebär att vi nu är helt fantastiskt nära fredagen. Något som jag personligen uppskattar väldigt mycket. Det har för övrigt varit en bra onsdag. Inledde med att försova mig ordentligt, kom för sent till matten, men det gör ju ingenting. Hade trevlans med Dulkie och Anna, men vi hann ändå räkna så långt man skulle, väldigt behagligt. Såg en jätteintressant dokumentär om illegala invandrare på SHn, det var väldigt allvarligt, men bra. Idrotten var riktigt skoj med badminton och galna klasskamrater. Fick dessutom resultaten från provet, heja mig!
   Stack till stallet bara för att hitta min häst med elefanttjockt framben som förvisso gick ned efter en timmes ompysslande. Hoppas det är bra till helgen bara så att jag kan träna, längtar verkligen efter ett ordentligt pass!
   Nu borde jag öva engelskglosor men istället sitter jag och njuter av Top Model som för övrigt har flippat ut totalt, men det är faktiskt roligt ändå! Såg ett avsnitt av "Girl on the Loose" häromdagen och Pamela Anderson är ju helt fantastiskt rolig, jag blir nästan kär. Hon är stenkul och iskall. Inte en förebild kanske men hon är ju garanterad underhållning!

Vad underbart att folk särar ut totalt, ska det vara svårt att vara snäll och vanlig och netutral? Tja, uppenbarligen!

little mousie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback