clark.

Hej här sitter jag och förbannar Jenscepekemilärare. Han har, utan överdrift, förstört mitt sinne för naturämnena. Jag känner redan nu, efter en dag med NKB hur min dröm om Juridicum långsamt tynar bort. Jag är körd helt enkelt. Tänkte vara duktig och läsa på instuderingsfrågorna i god tid, men jag klarar inte av dom själv! Brukar ju ha hyfsad koll, men nu är jag som en köttbulle bland potatisar. Missanpassad och ledsen. Fyfan för Jens, och NK. Detta är mitt första gymnasiala breakdown, vi visste ju att det skulle komma förr eller senare!
   Min hest är iallafall gullig, men får se hur jag känner imorrn, för då ska jag försöka mig på att dressyra i min ensamhet. Nej, om man inte skulle fortsätta med läxorna.

sug.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback