aloha.

Igår hann jag med både ett besök på Flädie där det inhandlades ett ullätcke, chevinal och foder - inget revolutionerande. Red ut tillsammans med Johanna Munck och knäppa hästar, det var skönt med lite omväling från ridhusets enformiga miljö. Kvällen spenderades tillsammans med Johanna Munck samt godis och chips för 101.50 kronor. Mums! Vi hade supermysigt och inledde söndagen på ett utmärkt sätt med toast och glass. Efter mycket slöande bar det av mot stallet där det blåste obamhärtigt men hesten var ganska fin. Prövade för övrigt det nya ulltäcket och det satt som en smäck, eller "like a glöööv" som Ace Ventura skulle sagt. Ehehehheeee. Jonas och Lotta har tillfälligt flyttat in i stallet och det kommer nog bli superbra!
   Nu sitter jag hursomhelst hemma, jag pluggar inte, jag har inte duschat och jag bävar inför morgondagen. För att muntra upp mig själv kolalr jag på Potter Puppet Pals. Varsågoda.
http://www.youtube.com/watch?v=xD-Huwlg2kY

aloha. för det betyder både hej och hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback