Walküre.

Hassan in da house. Typ.
   Jävla skit, skrev ett aslångt inlägg och allt som sparades innan jag loggades ut var "Hassan in da house. Typ". Apblogg.se borde det heta.
   Gårdagen spenderades främst med Fredrik då vi tog en evighetsfika. Det var väldigt trevligt och vi kunde utveckla våra affärsidéer ytterligare. Efter ett hastigt "hejdå" (de där som bor utanför Lund är helt busshysteriska, omöjliga att prata med om en gul buss är i närheten) åkte jag hem och kollade på "När lammen tystnar" med min vän Elin, vi hade sjukt kul och pratade om allt och inget. Dock undrade vi när Bella ska komma hem, men jag fick precis veta att det är imorrn! Hurra.
   Denna dagen har spenderats i sängen då jag drabbats av mensvärk utan dess like. Fyfan vad det inte är okej att vara tjej ibland! Nu ska jag äta en macka, förhoppningsvis inte spy upp den och sen åka till stallet. Jag förstår inte varför folk hellre läser om Kenzas MTV-inspelningar än om min mensvärk. Vad är det för fel på världen.

Bye.


Schtekarn i Madrid då va.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback