utpassar (outfits - ha - ha - ha).

Eftersom att det inte blivit några såna (vet inte varför jag lägger upp över huvud taget, jag är inte precis någon modeguru, inte alls faktiskt. Men jag kan ju låtsas) så slänger vi upp några på en gång.


"Mmm, dessa kläderna köpte jag på nk. Det gråa linnet kostade bara 2 och 5, vilket fynd alltså! " (läs på stockholmska)
HM-linne - typ... 30 spänn kanske? Max 60, har dessutom hål i sig.
HM-jeans köpta av Hanna för kanske... 150?


Ah! Återigen några superfynd
Grå stickad tröja - farmor som stickat till pappa
Strumpbyxor. Kuuul.


Idag var det som sagt måndag = kort dag = inte sådär anmärkningsvärda kläder
(Haha, som om jag har det annars då...)


Det vart dessutom glasögondag.

GODNATT! (Eller inte, jag måste plugga)

Kommentarer
Postat av: Simon

Snygging där ;)

2009-02-13 @ 08:58:10
Postat av: Simon

Schysst påhopp på oss 08or by the way :P

2009-02-13 @ 09:12:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback